Resep Bolu Pisang Moist - Best Banana Bread

Auto insurance companies use many factors to calculate or make an educated guess on how likely you are to file a claim.  Where you live, the age of the drivers, gender, marital status, driving experience, driving record, claim history and credit history are all factors that companies use to rate your policy.  A lapse in auto coverage will also impact your premium.  Strong’s Insurance represents many companies so we have options for discounts and coverages for the drivers and vehicles in your household.
Information to gather before you call Strong’s Insurance for an auto insurance quote: 
Vehicle: Certain types of cars can be more economical or expensive to insurance.  Cars ar assigned a 17-digit VIN (vehicle identification number) The VIN gives us the information we need to provide an accurate  Strong’s Insurance can also quote based on the year, make and model of your vehicle if you do not have the VIN readily available.

Resep Bolu Pisang Moist

Weekend lalu, saya dan Ibu berkunjung ke rumah adik saya, Tedy, di Cilebut, Bogor. Kami berdua membawa bibit pohon pisang yang tumbuh subur di halaman rumah, Wiwin, adik saya lainnya yang tinggal di Mampang. Rencananya pohon pisang tersebut akan ditanam dirumah saya dan Tedy di Cilebut. Jika anda mengikuti perjalanan blog ini, pasti pernah membaca kisah si pohon pisang yang sebenarnya bibitnya berasal dari rumah kakak di Batam. Jenis pisang hijau dengan ukuran pohon pendek dan buah yang luar biasa banyak. Satu pohon mampu menghasilkan hingga 9 sisir pisang yang gendut dan besar ukurannya, bahkan pohon pertama yang berbuah memiliki buah lebih besar dari pisang Sunpride yang banyak dijual di supermarket. Sayangnya, walau pisang ini sangat produktif dan mudah ditanam, namun kadar gulanya yang tinggi membuat buahnya cepat sekali matang. Ketika matang, maka serentak satu tandan pisang akan matang bersamaan membuat kami pusing tujuh keliling mencari akal hendak mengolahnya. Tekstur dagingnya yang lembek membuat tidak semua suka menyantapnya sebagai buah meja.

Resep Bolu Pisang Moist
Resep Bolu Pisang Moist

Klik untuk baca selanjutnya...

1 Response to "Resep Bolu Pisang Moist - Best Banana Bread"

  1. https://justtryandtasty.blogspot.com/2018/07/resep-bolu-pisang-moist-best-banana_31.html

    BalasHapus

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
View My Stats